Fatma033 İlk hamileliğim tüp bebekle hamile kaldım bişiler oluyıt ama bebek hareketimi bilmiyorum değişik bişey birde bebek hareketiyse hergünmü hiissetmem gerekiyor hareketler i
_Mother_ Fatma033 bazen daha yoğun hissedersin bazen daha az olur bu haftalar da ben 25+6 yım mesela artık hareketler baya belirginleşti gözle bile görülüyor sizde bundan sonra daha yoğun hissedersiniz 🌸
meltembadem Fatma033 canım uzandığında elini karnına koy bu haftalarda hissedersin, eğer hareket halindeyse bebek anlarsın 🤗
ikibebeliannis Fatma033 bu haftalardan yaklaşık 27 haftaya kadar düzenli hissedilmiyor bi gün hissedil bi gün hissetmeyebilirsiniz İlk gebelik henüz erken tam hissetmeniz için bi kaç hafta sonra daha net hissedersiniz Benim 3.gebelik 18 de hissettim