Mrvemr3449 Kızlar çamaşır kurutma makinesi almayı düşünüyorum ama aranızda kullanan varsa yorum yapabilirsiniz hangi marka kullanıyorsunuz memnunmusunuz kötü özellikleri varmı 🥰🥰
ikibebeliannis Mrvemr3449 Ben Miele markasını kullanıyorum Elim ayağım kolum diyebilirim Yazları asıyorum çamaşırları bi saate kuruyor zaten makinadan hızlı kuruyor yazın Ama kışın tam bir kurtarıcı Alman markası çok kaliteli de
Nihal1667 Ben Grundig kullanıyorum, çok işime yarıyor ama her ne olursa olsun kıyafetleri inceltiyor bilginiz olsun çünkü çıkan o kadar şey asla toz değil belli 😊 bide eşim eşyalarının çektiğini söylüyor onu kileri atmiyorum ben artık 😊