Kızlar ben şuanda 34 haftalık hamileyim ama nerdeyse hamileliğimin 12. Haftasından beri eğildikten sonra ayağa kalktığımda çok nefes nefese kalıyorum aynı şekilde çömelip ayağa kalktıktan sonra da kendimi kötü hissediyorum rahmin yaptığı baskıdan dolayı mı acaba neden oluyor bilemiyorum benim gibi olanlar var mı inşallah doğumdan sonra geçer