37+5 im bebeğim 2600gram. Maalesef 30.haftadan sonra kilo alımı yavaşladı. 2 gün sonra sezaryen olacağım. Ama kuvöze girer diye de çok korkuyorum. 2600 iyi bir kilo aslında ama yanılma payı ne olur bilemiyorum. Sizin bebekleriniz kaç kilo doğdu ve yanılma payı ne kadar oldu arkadaşlar.