Kadersv21 Parmaklarım durduk yere uç kısımları içten yanıyor sıcacık oluyor neden olabilir acaba bilen varmı
myangelson Kadersv21 şekerden el ayak yanması olabiliyor diye duymuştum bir doktora danışın duruma göre yönlendirir
Kadersv21 akkaya_1234 teşekkür ederim 2 hafta sonra kontrolüm var o zaman söylerim sanki gerçekten yanmış gibi parmağıma üflüyorum