Nazo77 ben de 20. Haftada 2 kere perinatologa gittim üniversitesi hastanesi prof.perinatologa orda bi sıkıntı görmedi burnunda ensesinde , olsa söylerdi hem de 2 kere gittim . Kalbinde sıkıntı görmüştü sadece netleşmemişti küçük diye .
Doktorum tekrar perinatologa git kalbine baktır dedi , bu sefer yine perinatologa gittim 22.haftamda orda defi başı sıkışık tam ölçü alamıyorum , alabildiğim kadarıyla ensesi kalın çıktı dedi burnuna bişey demedi . Bi de kalp kaçağı varmış . Hep profosere gittim yani . Diyorum acaba ilk gittiğim perinatolog bişey olsa söylemesi gerekmez mi . Kafa sıkışıklığı sonra geçti mi canım senin ?