Evett muayenemi oldum ..
Doktorum benim ve bebeğin durumuna bakarak 1 hafta daha beklemeyi önerdi ..
Suni sancı son çare dedi kendi sancın olsa daha sağlıklı dedi ..
Tabi bu sırada NST ’ye 2 güne bir bağlanıcam takipte olucaz umarım hayırlısıyla bir an önce gelir bebiş🐣🫶🏻🥲