iremd-1798 Gizemligizemli bizimde böyle bende burada bekleyeyim 🥹 ama iki gün önce kontrol vardı doktor baktı dişle ilgili bir şey demedi. Eli sürekli ağzında ve ağzının suyu çok akıyor değil mi? 🥹
Gizemligizemli Rafaelli ortalama kaç gune diş vermiş olur bilginiz varmı ve rahat çıkarması için napabilrm
Gizemligizemli iremd-1798 37 +1 de tansiyonm yuzunden sezeryene alindim 3 kilo 150 gram doğdu ama çok cılız bi bebekti zamanla alistim guzelce buyutmeye baktm ama cok aşırı kilo almaya başladı boyu yüzünden doktorlar normal diyorlar ama bilmyorm ya
Gizemligizemli iremd-1798 yanlış anlamazsaniz sizin kziinizinda diş yerlerini gorebilirmiym ve doktora götürmem gerekiyormu
iremd-1798 Gizemligizemli bizde 3 kilo doğduk doktor bize de gelişiminizi beğendim dedi ama benim büyük kızımda zayıf bu kızımda öyle olacak sanırım 🥹