Nur7o 22 haftalığım dün sağlık ocağında tetanoz aşısı yaptırdım akşamında bir şey yoktu sabah uyandığımda kolumu kaldıramıyorum her yerim ağrıyor üşüme halsizlik eklemlerim bile ağrıyor herkeste böyle mi oluyor acaba ya çok kötü oldum