Merhaba, saç boyayanlar ve boyamayanlar ikiye ayrılmış durumda.. gerçekten bilgisi olanlara sormak istiyorum… boyatmanın kanıtlanmış bir zararı var mı?
Saçlarım rezil halde napabilirim diye düşünüyorum… bebeğime asla kıyamam tabii ki. Fikirlerinize talibim