Melisa11 Merhaba cumartesi gününden bu güne ikilem arasındayız beta 28 işe başladı 82 oldu bugün ise 193 fakat doktor hala dış gebelik olabilir diyor ultrason sonrası 🥹 pazartesi tekrar çağırdı
Aslaninannesi_ İki gün arayla verdiyseniz değeriniz güzel artmış doktorunuz bu beta ile keseyi mi görmeyi düşünüyordu acaba neye göre dış gebelik diyo
Beyzadrs 2000 den aşağı kese gözükmez doktor neden çağırıyor hiç anlamadım. Ben 42 şle öğrendim doktora 4000 lerde gittim mis gibi gördük keseyi