Kızlar çok kötü bir sabah geçirdim, başına gelen varsa beni aydınlatabilir mi? Hamile olduğumu öğrendiğimden beri beslenmeme çok dikkat ediyorum kabızlığa sebep olacak hiçbir şey yemiyorum hep posalı ve lifli şeyler yiyorum bol su içiyorum. Ama bu sabah kabız oldum, ikiz gebeliğim mevcut ıkınmaktan çok korkuyorum ama afedersiniz çıkarken ufak ıkınmak zorunda kaldım herhangi bir sıkıntı olur mu? Başına gelen var mı? Doktoruö da telefonu açmadı