Kızlar ben 35+4 hamileyim son 20 dk dır otururken karnımın altına kasıklarımla birlikte ağrı saplandı biraz şiddetli bir kaç dk sürdü geçti sonra yine oldu yine uzandım geçti böyle olmaasi normal mi? Yaşayan varmı bebişimin şuan çok ta hareketli🥹 gelişimi de yaklaşık 10 gün önden gidiyor 😮💨