Aslanmom1 Kızlar 33 haftalığım ve yeni yeni bu ağrı başladı. Yatakta dönerken, eğilirken, pantolonu giyerken resmen çatı kemiğim çok ağrıyor. Neden olur bu ? Varmı yaşayanlar ?
myangelson Aslanmom1 magnezyum kullanmıyorsanız doktora söyleyin yazar çok iyi geliyor magnezyum benim de iki hamileliğimde erken haftalarda başladı magnezyum kullanıyorum şuan çatı ağrısı yok
anneadayi50 Aslanmom1 benim 29. Haftada başladı korkulacak bişey değil doğuma hazırlık bence 33 teyim hala var ve geçmiyor kolay kolay bebek başı aşağıda dedi doktor o yüzden oluyormuş
Yasss11 Aslanmom1 25 haftada basladi ve magnezyum bile fayda etmiyo bana geceleri yatakta dönmek eziyet bana
Aslanmom1 candan95 Erken doğum felan olur diye korktum açıkçası. Şuan zaten baş aşağı dönmüş ve hareketleride çok can acıtır değil
candan95 Aslanmom1 korkmanıza gerek yok 35 haftalıkken nst bağlıyorlar zaman ilerledikçe daha çok baskı hissediyorsunuz hareketler kısıtlanıyor ve çocuğun hareketlerini rahim ağzında daha çok hissediyorsunuz Ben şu an 37 haftalık hamileyim 38 e gireceğim 4 gündür daha çok hissediyorum hareketlerini aşağıda
anneadayi-123 Bu ağrı çatı agrisiysa ben de 32den itibaren yaşıyorum 😂 ağrıyı tanimlayamiyorum sanki özel bölgem ile spor yapmışım gibi ağrıyor. Benimde bebek baş aşağı heralde kilosu arttıkça baskı artıyor diye düşünüyorum
Aslanmom1 anneadayi50 Bana bir şey demedi sadece baş aşağı şuan dedi ve kilosu boyuda 1 buçuk hafta önde dedi belki ondan oluyordur
myangelson Aslanmom1 belki haftalar ilerledikçe dozu az geliyor olabilir bebek iyice baskı falan yapıyor çünkü 🥲
anneadayi-123 Aslanmom1 ben de bu ağrılardan dolayı acaba erken doğum olur mu diye korktuğum için 33. Haftadaki kontrolumde nstye girmek istedim sorun çıkmadı. Ultrasonda özellikle bebek kanalda değil dimi sordum. Değil dedi doktorum. Muhtemelen daha çok zaman var
Aslanmom1 anneadayi-123 Benimki de nstye sokmadı gerek yok herşey yolunda dedi 1 hafta sonra randevum var bakalım ne diyecek sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Cennetkusu192 Aslanmom1 kasık aranıza kırlent koyup uyuyun ben çözümü böyle buldum sabaha daha rahat uyanıyorum agrım olmadan akşam a doğru yıne başlıyor
Zehrayenianne Aslanmom1 ben geçen muayenemde doktoruma sordum darbe almışım gibi ağrı oluyor dedim. Darbe alıyorsun zaten yukarıdan dedi normal bir ağrı dedi magnezyumunu düzenli kullan kemik ağrın çok olursa magnezyumu ikiye çıkarırız dedi