cigdemoktav Kızlar tam dr kontrole gidecekken kanamam oldu ⅚ damla kıpkırmızı ,hiç iyi değilim bin tane şey yazıyor Google da gerçi dr gidicem şimdi ama tedirginim ne olabilir ölmüş müdür bebek ?
Oya_arslan_10 cigdemoktav hemen doktora git bende dün yaşadım aynı durumu bir gece kaldım progestana başlattılar çok şükür bebeğim iyiydi kalp atışı kese normaldi şimdi evde istirahat verdi ilaca devam edeceğim inşallah sende iyi haberler alırsın
Rmysaksy Oya_arslan_10 bende 7+3 üm bugün sabah kalktım gece kahverengi akıntım gelmiş kontrol ettim akıntılarımın rengi kahverengiye dönmüş ama kanama gibi de değil yaşayan var mı bu durumu korkmalı mıyım çok stres oldum
snglaltn Rmysaksy bana kahverengi akıntı normal dedi hep geliyor her gittiğinde sorun yok dedi ama herkeste farklı sor sende benim gibi
Rmysaksy snglaltn tesekkür ederim ramdevu aldım bugün için bi gidip sorayım içim rahat etmeyecek yoksa