Rabiul 75 günlük oğlum malesef bu aralar iki gün güzel uyuyor sonraki iki - uç gün zombi gibi hiç uyumuyor. Dün gece 2 den sonra mesela şöyle yatıp yarım saat bile uyumadı, dediğiniz gibi 10-15dk kestirip ağlıyor veya oynamak istiyor. Bu saat oldu toplasam yarım saat uyumadı, nöbetleşe oyalıyoruz artık hiç bilmiyorum ne zaman düzene girecek.