Kızlar spiral taktırdım sağlık ocağında ilk baştan denemiştik takılmamıştı rahim küçük burda olmuyor devlete git demişti gittim orda taktırdım sonra ben gene korktuğum için ekstra korunuyordum ebe korunmana gerek yok senin zaten sezaryan rahim küçüktü nasıl takıldıysa öle kalır kaymaz dedi bnde korunmadım ilk 3 ay kayarsa kayar kaymazsa korkma dediler 1 buçuk sene oldu kontrol. Ettirmiştim ilk taktırdıgmda tutmuş demişlerdi ama adetim düzensiz oluyordu busefer 10 gün geçti Hamile kalmış olabilir miyim korkuyorum 1 buçuk seneden sonra kaymış olabilir mi acaba başına gelen varmı böyle bi durum