taurusbaby Doktorum ikisini de kullanabileceğimi söyledi sizce hangisi daha masum çocuğa zarar vermemesi için
myangelson taurusbaby bana prilam yetiyor. İlk hamileliğimde prilam yetmediği yerde zofer yazmıştı doktor ona göre çok daha etkili zofer
Urazim_0606 taurusbaby canım ilk gebeliğimde zofer kullandım. İkincisinde yani şu an pazartesi doğumum var 1.5 aydan beri prilam kullanıyorum. Zoferden daha masum bence prilam çünkü zofer daha agır bi ilaç en son nokta. Eskiden zofer direk veriyolardı miden geçmiyosa mecbur ama prilam daha iyi
Aysegebes Bana pailam iyi gelmemişti çok çarpıntı yaptı ama bebek için o daha sağlıklı diyolar. Ben 4 ay boyunca zofer kullandım. Zararı olsa doktorlar yazmaz diye düşünüyorum sen hangisi sana iyi gelirse onu kullan canım
taurusbaby Aysegebes benim normalde de çarpıntı sorunum var ama ikisini de deniyim bi yerde zofer çok yan etkili yazmışlardı o yüzden ondan korktum biraz