edis22 benim normal griplerde hiç başıma gelmedi ya da onlar kadar şişmedi bilmiyorum dikkat etmedim. Koronanin ilk çıktığı zamanlar bir senede 3 kere falan bademcik enfeksiyonu geçirdim onlarda şişti baya. Hatta önce lenf bezlerim siserdi akşamına bademciklerim iltihaplanip aşırı ateş yukselmesi yaşardım. Belki normal gripte vücutta yüksek enfeksiyon varsa ondan dolayı şişme de olabilir tam bir bilgim yok