Aygn Sol tarafıma aniden bıçak batar gb orayı desiyorlar resmen gaz skisti kaldı gb çok kötü birşey olur mu 1 yemek kaşığı hakiki zeytinyağı içtim ama
Sedagokkaya Ben ılık şekerli su ile geçirdim. İçip evin içinde biraz yürüyünce iyi geliyor deneyebilirsiniz🤗🤗
Aygn Seyma3456 çok felaket birşey ya benm hamileligimin basından beri gaz sorunum var hiç gecmiyr gazim resmen
Seyma3456 Valla ya bi yandan cocuk hareketi bi yandan gaz bi de bebisim aşağı tarafta baski yapiyor ne yapacağız bilmiyorum anne olmak gerçekten kolay degil
Seyma3456 Bi de yalnız olunca yaninda ne aile ne yardım edecek kimse yok yeni yeni anlamaya basladim annemi
Perapera Gece gaz sancısından uyuyamıyorum sabahta kalkamıyorum 🙈 doktorum günde bir kez rezene içebilirsin demişti sizde sorun isterseniz doktorunuza. 20 haftayım başından beri var