Bende de aynı sorun vardı tiroitten kaynaklı çıktı tiroit değerlerim çok düşüktü , hızlı çalışıyordu. Hemen hemen sizin haftalarda ilaç kullanmaya başladım 37 haftalığız hala devam ediyorum ilacı kullanmayınca yine çarpıntı oluyor . Sizinde tiroit değerleri düşük olabilir bir baktırmanız lazım