aaydingulsahhh em-ine123 Ben sat a göre 35+6 ultrasona göre 34+6 hangisini baz alır bilmiyorum ayın 13 ünde randevum var.. sat ı baz alırsa 35+6 olacak muayene gününde .. 35+6 da gün verir mi bize de? Genelde 38+ lara gün veriyorlar size nasıl veya neden 37 ye verdi ki em-ine123
Nazan_Sarenaz67 em-ine123 ayin 11 inde kontrol var ve kan serumu takilacak 26 Kasım sezaryan günü Sağlıkla kucağımıza alalım
em-ine123 aaydingulsahhh sata göre gidiyorlar 2. Sezeryanım 38. Haftadan sonra bekletmiyo doktorum sizede büyük ihtimalle gün verecek yada iki hafta sonra gel gün veririz der bence
Minik1tirtil aaydingulsahhh merhaba siz etlik şehir hastanesine gidiyordunuz değil mi orada nasıl gün veriyolar acaba benimde 2. Sezeryanım olacak ilki zübeydede olmuştu korkuyorum açıkçası beni ne bekliyor bilmiyorum biz şuan 33 haftalığız artık 2 haftada bir gel dedi doktor sabit doktorumda yok
Mervealya1992 aaydingulsahhh benımde ılk benemde 2 hafta ondeydı yınede 38 i baz aldı 3500 doğdu adetı baz alıyor doktorlar
em-ine123 Elos_1907 38 haftayı çok geçirmiyorlar sezeryan için zten sağlıcakla kucağımıza almamız dileğiyle 🌸🌸
Elos_1907 Elos_1907 aynıyız bende o tarihe alcam dr de uygun görürse çünkü mide yanmalar kaşıntılara dayanamıyorum 39-40 bekleyemem gibi
Elus Benim de 21 kasıma gün verdi ultrasondaki duruma göre tarih verdi bakalım değişmezse. 2. Sezeryan