Kızlar 8+3 hamileyim. Doktor 2 hafta önce kap atışına baktı ve 12. Haftada gel 2’li tarama testi yapacağız dedi. Özele gidiyorum bu arada. Arada çok zaman var ilk gebeliğim ve tedirginim açıkcası. Belirtilerim de yok. Sizce bu aradaki zamanda devlette bir göstersem mi. İçim rahat değil.