Depresif_polyanna Nnazli1996 nasıl bi doktor? Gebeligin takibi nasip olursa da doğum için düşündüğümden ilgili ve samimî biri olursa daha iyi
Nnazli1996 Depresif_polyanna oyle bir doktor ya cok güler yüzlü ben memnun kalmsitim izmire gittiğimde ilk gitip muayne olduğum doktorumdur