Merhabalar kızlar. Benim bir çocuğum var iki tane de düşük yaptım. Tekrar istiyoruz çocuk ama nasip tabi. Tedavi sürecindeyim. Adetim gecikiyor evde test yapıyorum pozitif çıkıyor. Teyit etmek için tekrar alıyorum negatif. Bu ay çatlatma iğnesi vurundum. İki hafta geçti test aldım. Erken gebelik testi yine pozitif tekrar aldım test bozuk çıktı yine aldım silik pozitif. Bı kaç kere yaptım silik pozitif çıktı. Kan verdim negatif. Artık duygularım laçkalaştı. Beni mi bulur hep bunlar ya