3melekannesi__ Kızlar kanuni sultan süleyman hastanesine gittim bugün doktor reçete dışında 3 tane ilac verdi 1500 tl tutuyor doktor böyle olan varmi acaba https://ibb.co/tsSM82m
superstar_00 3melekannesi__ Folikasit ve magnezyum vermiş ilaçlar sigortaya girmediği için bu kadar tutmuş.
gezentianne 3melekannesi__ Devlet artkk hiç bir şeyi karşılamıyor ilaçların da genelde muadili geliyor ülkemize.Malesef gidişat böyle
Alpmom__ 3melekannesi__ Devlet karşılamıyor malesef … Sadece kullandığım omega 3’ün fiyatı 1000₺’ idi en son . Diğerlerini söylemiyorum bile .
3melekannesi__ TKumsall 3 gebeligim bu diger ikisinde böyle ilac kullanmamistim hiç boyle olunca aklim karışıyor
TKumsall 3melekannesi__ biri folik biri vitamin diğerini anlayamadım reçeteli isterseniz öyle verebilir doktor
superstar_00 3melekannesi__ Reçeteye yazmışsa reçete numarası size SMS olarak gelir ama içindeki ilaçlar eczaneye gittiğiniz zaman sigorta karşılamadığı zaman maalesef böyle pahalı oluyor
Aysegebes Bende ilaçlara deli gibi para verdim vitaminleri falan devlet karşılamıyo ve aşırı pahalı malesef ki
-Papatya33 Devletin verdikleri yetersiz kalıyor doktorlar hep ozel ilaclar yazıyor. Ben şuan bir folik asite sadece 750 tl ödüyorum
3melekannesi__ -Papatya33 doğrudur özelde doğum yaptim ilk kızımı böyle ilaç kullanmadim o yuzden insan korkuyor
Patatess Ben de 3 kullanıyorum. Demir ve d vitaminini reçeteyle alıyorum karşılıyor sigorta doktorum da ona göre veriyor. Diğeri multivitamin omega3, folik asit vs var onu karşılamıyor ne yazık ki.