Kahverengi lekeden korkmayın ama bence ihmal de etmeyin sebebini bulana kadar doktora gidin.. 6. Ve 9. Haftalarda kahverengi leke oldu. Doktor sıkıntı yok dedi . 11. Haftada şehir dışındayken öyle bir kanamam oldu ki paçalarımdan akıyordu… acildeki doktor bile görünce şok oldu. Ama korkmayın gerçekten bu halden bile sağ salim çıktık… dün başka bir doktora gittim, plasentamın aşağıda olduğunu lekelenmenin ve kanamanın sebebinin bu olabileceğini söyledi. Zamanla yukarı çıkacak yine lekelenmen olabilir korkma dedi. İçimiz çok rahatladı. Bide lekelenme ve kanama dönemlerinde mutlaka istirahate dikkat edin bol bol yatın…