Seydanur10 Kızlar kendi zayıf olup bebeği iyi kilo da doğan var mı? En son 32 haftada 1.650 idi yarın yine gidecem 37 oluyorum 2. Sezeryan ayın 15 i doğum Allah’ın izniyle, ben 6 kilo almışım sadece göbeğim de küçük