Ervaidil Hadicanimsendee13 iğneyle beraber 14.günn oluyor umarım test yanıltmaz ve sonuç doğru olur ben 15.gün çift çizgiyle öğrenmiştim yarın tekrar bi erken gebelik testi daha yap 🥰
Cansado2021 Hadicanimsendee13 Rabbım gönlüne göre versin inşallah canım benimki nolcak bakalım yarın gidecem
Cansu777 Hadicanimsendee13 yaa bende 25 ekimde vuruldum ama benim ne adet belirtisi ne de gebelik belirtisi var neredeyse iğne vurulduğumdan beri akıntı var sadece iştah artışı da var ama klomen yapıyor iştah artışını
-Papatya33 Cansu777 hiçbir belirti yok. İlk iğne vurulduğunda halsizlik vardı şimdi oda yok. İğnenin etkisi de gecti sanırım . Sizin belirti var mj