Melisa_kznsl Bugün sağ kasikta ayağa kalkınca eğilince bazen otururken bile bir batma hissi oluyor anlık sizce normal midir ?
Sunnyy76 Melisa_kznsl benim de sol tarafımda bir kasık ağrısı dayanılmayacak gibi değil araştırmama göre bebek büyüdüğü için deniliyor
Melisa_kznsl Sunnyy76 aynen benim de dayanilmayack gibi değil de insan korkuyor teşekkür ederim cevabınız için
ikibaloglanannesi Ben 16 yım 15.haftadan beri benim de sağda ara ara oluyor. Oğlumda da böyleydi çok normal bebek büyüyor.
Melisa_kznsl ikibaloglanannesi bende yarın gece 16 olacağım inşallah ara ara devam ediyor dediğiniz gibi cevap için teşekkür ederim 😊