kumrucanim ben suniyle doğum yaptım normal sancıyla farkı ne bilmiyorum ama sunide dayanılmicak gibi değil yani iki türlü de ağrı çekicez zaten doğuma yakın son 1 saati falan dişini sıkıyosun bitti gitti. Valla aylarcaaa nası doğurucam ben diye öldüm geberdim stresten ben doğurduysam herkes doğurur hiç korkulacak bişey değilmiş o kadar da 👶🏻