anneeolmkkk Kızlar adetime 6 gün var erken gebelik testi yaptım negatif 🥺 Pozitife döner mi yaşayan oldu mu?
Emisen7 anneeolmkkk ben yaşadım canım kandada negatif çıkmıştı adetimi 2 gün geçince test yaptım pozitif çıktı
anneeolmkkk Eldgrn evet aslında çok var ama insanları görüyorum 1 hafta kala öğreniyorlar acaba mı dedim o yüzden
GirlandBoy_Mom anneeolmkkk bende adetime 5 6 gün kala öğrendim ondan 2 gün önce yaptığımda negatifti sonra pozitife döndü yani 7 8 gün önce yaptığım test