Smyr0915 Ben sarp özcana gidiyorum. Genel anlamda memnunum. Telaşsız, sakin, bilgili ve ilgili bir doktor. Gereksiz prosedürlere bozmuyor, olması gerekeni yapıyor ve yormuyor.