Pharmgirl hayır degıl serklajdan 1-2 gün önce kan alıyorlar gün verıyorlar. Ben gün verdıklerı gün sabah 8 de yatısını yaptırdım damar yolu açıldı üstümü hazırladılar falan amelıyathaneye gıttık uyutuldum toplamda 45 dakıka ıcınde uyudum uyandım odamda ayılmıştım ılk 2 saat adet ağrısı oldu tuvalete çıkınca gectı küçük tuvaletım çok vsrdı kendımı sıktım bu sebepten. ılk gun kırmızı kan 2-3 gün pembe leke sonra kahve leke turuncu akımtı halınde 8 günde bıttı tamamen lekelenme. Ağrım 2 saat dışında hıc olmadı agrı kesıcı almadım hıc sadece ilk bır hafta hafıf yanma ve otururken batma vardı o kadar gayet kolay bı işlem