Dün özele gittim bebeğin 4 kalp odacigindan biri büyüktü diğerlerine göre şişkindi gösterdiğinde ben bile anlayabiliyordum
Doktor hafta gel.yine bakarız endişe etme sorun olmayabilir ben detaylı bakınca anladım sorun olursa aynı şekilde olursa perinatolojiye gidersin dedi
Acaba başına gelen oldu mu büyük gözüküp sonra küçülen kalpte sağ 4 odaciktan biri
22+6 haftalık gebeyim