Sevgili anneler 19 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini biraz hissediyordum ama üç gündür stresli bir dönem yaşıyorum ve iki gündür bebeğimin hareketlerini hiç hissetmiyorum sanki yokmuş gibi karnımda. Çikolata vs yesem de hissetmiyorum. Bu haftalarda normal biliyorum ama acaba stresten bir şey olmuş mudur benim gibi yaşayan var mı bu durumu hastaneye gitmeli miyim hastane biraz uzak o yüzden soruyorum yakın olsa hemen giderdim ve yurtdışımdayıö hastanede işlemler en az beş saat sürüyor 🙄 gereksiz uzatıyorlar işlemleri