Beysaaa Reglim gecikeli 6 gün oldu,3gün once bir sabah bir akşam test yaptım cıkmadı , aksamları mide bulantım cok oluyo kasıklarımdada çok ince ince batmalar ne yapcam bilemedm.
Beysaaa Beysaaa Reglim gecikeli 6 gün oldu,3gün once bir sabah bir akşam test yaptım cıkmadı , aksamları mide bulantım cok oluyo kasıklarımdada çok ince ince batmalar ne yapcam bilemedm. busrax_ evet en fazla 1 gun oynar
GirlandBoy_Mom Beysaaa 1 gün bile farkediyor canım ben çarşamba günü yaptığım test negatifken cuma günü yaptığım test pozitife döndü ve ertesi gün kan verdim hemen
GirlandBoy_Mom Beysaaa öyle kuzum çok heyecanlı olmazmı ama bunları kafaya takma kanama lekelenme olmadığı sürece bi sorun arz edeceğini sanmıyorum hamileliğinin tadını çıkar 😍😊
Beysaaa GirlandBoy_Mom inşallah hamileyimdir. Eşim surekli arayıp geldimi geldimi diye soruyo onun o heyecanını gördükçe daha çok istyorum ama negatif çıkar diye tekrar yapmaya korkuyorum.
GirlandBoy_Mom Beysaaa bi daha test yapıcakmısın kuzum başka postla karıştırdım kusura bakma böyle yazıcaktım