NNour Taram testi randevum 14+0 a cıktı sızce yaparlar mı🙄🙄 aldıgım dıger randevuya gecıktgıım ıcın daha erkene vermıyır sıstem ne yapmalıyım
NNour minik_711 normalde 11-14.haftalarda yapıyorlar ya internette okudumda 14. Haftaya gırınce yapmazlar yazıyordu o yuzden sormak istedim