helloandhello Günaydın nasılsınız nasıl hissediyorsunuz kendinizi hazırlıklara başladınız mı ? ❤️❤️ bu aylar nasıl geçiyor ? Şeker yüklemesi yaptıran var mı aranızda ben yaptırmadım çevremdeki herkes yaptırma diyor vazgeçtim yaptırmaktan
ceren-123 helloandhello 27+6 olduk 😍 İlk 3 ayıma dönmüş gibi hissediyorum zorlanıyorum biraz 🥹 şeker yüklemesi bende istemedim . Ocak sonu şubat başı doğumumuz bakalım 💖👼🏻
Mlkyl helloandhello 23+2 olduk şubat sonu mart başı bebişim gelecek ama sezaryen olduğu için şubat sonu gelir bebişin gelişimi ve kilosu biraz önden gittiği için doktorum mutlaka şeker yüklemesi istiyor detaylı ultrason için gittiğimde de doktor yine mutlaka yaptır dedi haftaya kontrolde ne olur bilemem sağlıcakla alalım kucağımıza 🌸
AysenTpbs helloandhello Günaydın. Doktor 26 Şubat dedi doğum tarihimiz için. Sezaryen olursa 1 hafta önce vajinal olursa 1 hafta sonra dedi. En son geçen hafta kontrole gittim şeker yüklemesi gerektiren bir durumunuz gözükmüyor ama diğer kontrolde duruma göre yaptırmanız konusunda tavsiye edebiliriz dedi. Bende yaptırmak istemiyorum bu yüzden beslenmeme ve egzersizlerime dikkat etmeye çalışıyorum. Ne kadar olursa tabi…
Fatmaacylnn helloandhello daha hazırlıklara başlamadım bu ay başlıcam inşallah, artık zorlanmaya başladım bu ay göbüşüm de çıkınca işlerimi bile zor yapıyorum 😄 şeker yüklemesi de yaptırmadım hatta detaylı ultrason hariç hiç birini yaptırmadım 26+6 haftalığım 💙
helloandhello ceren-123 benim ilk üç ayım çok uykulu geçmişti şimdi yine bir uyku problemim başladı yorgunluk var hemen yoruluyorum burnum tıkanıyor bazen nefes alamıyorum 🫤
Nurgrdp ceren-123 Bizde 27+6 yız aynı gün gözüküyor Ceren hanım sağlıkla her birimiz kucaklarımıza alalım inş zaman geçmiyor sabırsızlıkla bekliyorum miniğimi
helloandhello AysenTpbs çevremdeki kimse önermiyor gerek hiç yok diyor zaten olmasa olmasada ilaç vermiyorlarmış beslenme düzeni veriyorlarmış
helloandhello Fatmaacylnn ayyy en güzeli gerçekten stressiz her gittiğinde başka bir test koyuyorlar önüme 😇
isimsizdir helloandhello merakımdan soruyorum da ben ikili ve dörtlü testleri yapmadım yanılma olabilir diye acaba şeker testi de mi onun gibi yanılma oluyor ne için yapmadınız ki
helloandhello isimsizdir detaylıda zaten herşey çıkıyor ikili riski söylüyor size şeker farklı vücut şekeri tolera edebiliyor mu ona bakıyorlar
AysenTpbs helloandhello ne olursa olsun beslenmeme dikkat ediyorum ve yürüyüş yapıyorum yoga pilates yapıyorum tabi iştahım açık canım çok tatlı istiyor ama gündüz yiyip akşamı hafif tutmaya çalışıyorum ben yaptırsam şeker çıksada elimden gelen bu olduğu için yaptırmak istemedim.
helloandhello Fatmaacylnn en iyisi valla her testte anksiyetem coşuyor üç kere gittim geldim detaylıya yüzünü göstermiyor diye ☺️
Lokumlukurabiye helloandhello 27+0 3. Trimestera girmisim heycanlaniyorum artik ama hicbirsey hazir degil bu ay gelecek nerdeyse hepsi 🫢🫢🐣🐣