Enfal_06 ilk dogumda doktorum 2. Gün taka bilicegimi söyledi ama takmadm annem çarşafla sarmişti karnim cok kaldi kan geçmedigi için 2. Dogumum olucak 3. Yü düşünmüyorum bağlatcam bu dogumda göbek kalsn istemiyorm özele gitmiyorm fiyatlardan dolayi uludag üniversitesinde dogum yapicam son 3, haftam kaldı önlemimi almam lazm