Nananan Oğlumun iki üç gündür ishali var şu gibiydi dün gece de iki kere kustu ateşi fln yok bu gece 4-5 kere kustu yavrum gündüz birşeyi yok gece oluyor ne oluyorsa bu durumu yaşayan bir fikri olan varmi ne olmuş bu çocuğa sabah hastaneye götürcem 😔
gezentianne Nananan Canınızı cok sıkmayın bağırsak enfeksiyonu olmuş ç200 çeşit virüs var. Genelde bol su istirahat ve probiyotik öneriyorlar. Entonogermina probiyotik takviyesi verin su gibi bir şey bağırsakları düzenliyor. Reflor var damla ve toz şeklinde o da ishali kesiyor ama doktorunuza danışın.. Her cocuk yaşıyor düzelir 3-5 güne. Elleri gün içinde sık sık sabunlatın
Nananan gezentianne bende bağırsak enfeksiyonu olduğunu düşündüm ama probiyotik vermek istemedim enjeksiyonunu atsın temizlensin diye birde mide bulantısı olunca hiç vermek istemedim şuan hastaneye getirdim
GamzeeeYigittt Probiyotik Muz Leblebi Reflor (toz şase yoğurda katılıp verilen) Zinco şurup Bunlar çok iyi geliyor. Biz hep bunlarla atlatıyoruz.