İki hafta önce rutin kontrole gitmiştim bugün itibariyle 31. haftaya girdim.Doktor şeker yüklemeside istemişti evde kan şekeri takibi yaparken 147 falan çıkmıştı birkez bu sebepten istedi yaptır kan tahlillerin çıkınca gel dedi.Ama hasta oldum yaptırmadım ertesi gün çokta yaptırma taraftarı değildim zaten.O gün kan vermiştim rutin glikoz 148 çıkmış kahvaltı üstüne hazır popkek ve vişne suyu içmiştim hareket etmesi için.Hala takip yapıyorum ara ara hiç 140 üstünü görmedim şükür.Sizce doktor ısrarcı olur mu?Düzenli ölçüm yapıp yediklerime dikkat ediyorum zaten bunu belirticem şuana kadar 5 kilo aldım yüksek kiloyla hamile kalmıştım ilk hamile kaldığım kilonun altındayım hatta başta vermiştim.