Hasret18ayaz Desteklerinizi ihtiyacım var ilk gebeligimde öğrenir öğrenmez birakmistim sonrasında mide bulantılarım izin vermemişti zaten icmeme sadecee son haftalarda bikac adet içmiştim ama doğumdan sonra geri başladım ama şimdi tekrarlayan gebelik kayiplarim var ve bu sefer bebeğimi sağlıkla kucağıma almak istiyorum bu kadar acı çekmiş ve onun için cabalarken kendi zevkim için ona zarar vermeye gönlüm razı gelmiyor keseyi yeni gördük çok geç kalmadım galiba ama desteklerinizi ihtiyacım var beni motive edin lütfen
Dlntkesn Hasret18ayaz bu düşünce çok güzel 🥹 başaracağınız kesin Allah’ın izniyle 🫶🏼 Allah sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤲🏼 çıktığınız yolda Allah kslbinize göre versin inşallah 🤲🏼
canimyavrum_ Hasret18ayaz merhaba ben hamile kalmadan 2 yil once biraktim bigun baktim nefes alamiyorum dedim kendi kendime daha anne bile olmadim ne yapiyorum diye o gun biraktim azaltma falan hikaye direkt atin cope ve unuttun cocugunuzdan daha kiymetli hic bir sey yok bu hayatta basaricaginiza eminim hep sunu hatirlatin kendinize cocugunuzdan daha kiymetli hic bsey yok
Tutaste_ Hasret18ayaz canın cektiğinde oyalanıcak bısey bul bı dakka dayan her cenın cektiğinde geçiyor 😉
Yogurtlupilav Bu işte karar vermek önemli, o kararı verdiyseniz bırakırsınız.. Süreç zor ama olmaz değil, önünüzdeki güzellikleri düşünün o sizi motive eder 👩🍼 Siz bırakmayacaksınız da kim bırakacak ya, halledersiniz 💪💐
Yogurtlupilav Feyzanurguc 6 sene önce o ismi koymuşum kalmış, değiştirilmiyorda artık 😄 allahtan zararlı bir şey değil
Wg12 Feyzanurguc yaaa giriyim.bi bakym dedim Yorumunuzu görünce Gülme krizine girdim Allahda sizi güldürsün ya siz yazmasanz hic dikkat etmemistim ismine 😁😁😁😁
Aslaninannesi_ Azaltmak falan hikaye zaten direk bırakmak mantıklı bende öğrendiğim gün bıraktım doktorum plasentada sorun bırakıyor çocuğa yeterli besin gitmediği için gelişimini engelliyor demişti
Feyzanurguc Wg12 ben gece çok acıkıyorum da yoğurt ve pilava da aşığım üst üste koyup koyup yiyorum sürekli 😂😂
Hasret18ayaz Hepinize çok teşekkür ederim öyle çok uzun yıllardır içen biri değilim 4 yıldır falan içiyordum zaten bunun 1 yılı da oğlumun hamilelik süreciyle geçti diyelim 3 yıl yılların tiryakileri bırakıyor bende birakicam inşallah
Hasret18ayaz BusrAsil2019 evet başardım sayılır ama kendime yenildigim zamanlsr oluyor günde 1-2 tane içiyorum bir ortamda bulunduğunda ise kendimi durduramiyorum maalesef
Hanniballl Hasret18ayaz bende esime nargile eslikcisiydim… bebek oldugu kesinlestiginde dahada icmedim…. dediginiz gibi zaten insanin midesi bulaniyor, icesi gelmiyor.. hemde vicdani boyut olarak ben bunu icersem bebegim zarar gorecek lazimmi degil diye dusunuyor insan ☺️ neresinden dönseniz kar arada kacaklariniz olursa caniniz sağolsun insallah istikrarlı sekilde bırakırsınız en azından bu dönem kendinize güvenin 💪🌸