Naznaz110 bende 35. Haftaya girdim akşam üzeri içimden düşünüyordum öyle doktora gidip söylesek sezaryenle alsın bebeği doğsun artık diye. Sonra hiç eşime söylemedim hayırlısı zamanda sağlıkla gelsin. Son haftalarda biraz daha duygusal gergin alıngan oluyor insan. Değişik ruh hali yükleniyor. Hep güzel pozitif düşüncelere odaklanmaya çalışırken gıcık yorum yapanları bogasim geliyor. Hayır zaten zor bı süreçten geçene niye böyle denir ki anlamiyorum. Bende onlara inat üstesinden gelirim inşallah disariyda çıkarım gezerim filan diyorum inşallah yapabilirim tabi 😂😂