Tuzlimon1 bence zaten günü gelmiş 38 hafta gayet iyi tabiki bende yeni tecrübe ediniyprum akıl vermek gibi olmasın ama bende hep aon temizlik diye diye yapıyordum bi türlü doğmuyordu. Bugün doktor sesrryana karar verdi cuma günü bebeğime kavuşacağım hayırlısıyla inşallah sağ salim doğar bebeğiniz benimde ödemlerm çok arttı ama doğum yaklaştıkça mide yanması geçiyor bence