Ss4 2 aylık bebem nezle oldu burnu akmıyor ama geniz akıntısı cok var. geniz akıntısından bogulmaz değilmi? Birde otribebe ne sıklıkla kullanablrm? Her kullanımda deniz suyu sıkmalımıyım?