peaceandlove Hayat nasıl gidiyor? Bir derdi sıkıntısı olan var mı umarım hepiniz çok iyisinizdir❤️ malum insan hamileyken her şeyden daha çok etkileniyor…
Meltemm21 peaceandlove şuan tek sıkıntım sancılarım en güzel sıkıntılar sanırım inşallah sağ Salim oğlumu kucağıma alırım
RiRi22 peaceandlove hayatımn en stressiz donemindeym. 32 yaş 4. Gebelik. İlk 3 gebeliğin düşük oldu buna rağmen. Olumsuz gebelik deneyimleri her doktor çıkışında aglamalarm. Sonunda 4. Gebeliğin Sağlıklı ilerlemesi. Gerçekten sağlık gibisi yok. Sağlığımız yerindeyse başka önemli bişey olamaz🙃
kbratrkylmz Uyuyamayan var mı gerçekten ⅔ saat kaliteli uyuyabilirsem şükür sonra ya uyanıyorum yada ne uyuyor ne uyumuyor zihnim açık şekilde yatıyorum dinlenemiyorum