Cey1 Ben ilk muayenemde aldım paketi. Maalesef herşeyin fiyatı artıyor Ocak sonu olacak doğumum. Sürekli de muayene içim para ödemek istemedim. Bütçeniz var ise mantıklı bence. Testler, muayeneler, doğum, doğumdan sonrası, fotoğrafçı, kalacağım o da herşey dahil aldım ben. Gittiğiniz hastaneyle de bir görüşün bakalım