DENIZ_55 Ykfi bende uyuyamıyorum uyuyamıyorum diye sinirleniyorum ilerleyen haftalarda daha çok sinirli olacam eminim suam 17 haftaligiz ama sanki son gunler gibi uyuyamıyorum uzanıp uyuyacagim zaman karnıma ağrı giriyor şaka gibi 🥴🥴
dika Meltemm21 inşAllah hayırlısı ile bende 28 haftalık oldum ilk bebeğim yaşasaydı bu haftad doğumum olacaktı nasip her akşam aklima geliyor üzülüyorum
Meltemm21 dika kendinizi üzmeyin biliyorum bizler için demesi kolay acısı sizdedir hala ama şuan bir bebeğiniz daha olucak onun için kendinizi üzmeyin inşallah evladınızı sağ Salim kucağınıza alırsınız
Sedefffff Ykfi Bende +16 aldım daha 35.haftadayım daha da alırım gibi geliyor ama veririz ya kafaya takma sağlıkla gelsin bebişlerimiz
Ayse0575 22+1 haftayız geceleri asla uyuyamıyorum ya. Bu bebek doğduğunda da böyle mi olur? Herkes sen uyumazsan hamileyken bebekte doğunca uyumaz deyip korkutuyorlar 😅 ama elimde değil uykum gelmiyor.
dika Meltemm21 Allah razı olsun inşAllah unutmaya çalışıyorum zamanı gelince istemsizce üzüldüm Kasım annelerini görünce filan Rabbim herkesi bir sancıda kurtarsın sağlıkla kucaklarina alsın sizde aynı sekilde sağlıkla kucağına alırsın inşAllah 🤲🏻🌻
neslieylul 36+4 uykular haram oldu yatakta dönemiyorum rahat edemiyorum karnım düşecekmiş gibi ikide bir tuvalet ihtiyacı😩 ne zor şu son günler