aysegulaktrk lisans egitim fakultesi mezunuyum.Bence her anne ve anne adayinin gelisim psikolojisi ve ogrenme psikolojisi adli iki alana goz atmalari ogrenmeleri gerektigini dusunuyorum.Univeraitede hocalarimiz her zaman bizlere bu iki alanda bilgili olmamizi isterdi.Sebep olarak yarin bir gun anne baba olacaksiniz.Bilincsizce davranmayin derdi...Iyi ki o dersleri almisim.Suan gebeyim ilk gebeligim fakat cogu cocuklu aileden daha bilgili ve donanimliyim.Kesinlikle anne adaylari kendilerini gelistirmeleri gerekiyor.Cocuklarin hangi donemlerde hangi gelisim ozelligine sahip olmasi gerektigini bilmek gercekten gerekiyor.Ve ektra olarak ilkyardim egitimi anne adaylarinin gercekten almasi sart...Cocuklarin basina gelen bazi ev kazalarinda vs ortaligi bagirislariyla havaya kaldirmaktansa bilincli bir sekilde cocuga mudahale etmek en yararli hamle olacaktir...Ben cocugunun nefes borusuna boncuk kacipta bunu korkudan cikaramasini bilmeyip panik yapip cocugunu kaybeden insan taniyorum....Neyse cok konustum....